Trečiosios šalies taktika

 Ši taktika leidžia prailginti derybas, kurias pirkėjas jau yra pradėjęs.

Pirkėjas pardavėjui parodo, kad jis asmeniškai yra susidomėjęs parduodamu būstu, bet dar yra jo partneris (vyras ar žmona, tėvas ar motina, kreditorius ir pan.), nuo kurio priklauso galutinis sprendimas. Deja, tas asmuo, kurį pirkėjui yra sudėtinga įtikinti, mano prašomą kainą esant per aukštą, ir verčiau jis pasirinksiąs kitą nekilnojamąjį turtą. Kad ir kaip labai pirkėjas nori pirkti šį būstą, jo rankos surištos. Vienintelis dalykas, kuris, jo nuomone, galėtų išspręsti šią problemą, – pardavėjas turėtų nuleisti kainą iki patrauklesnės pirkti. Tada pirkėjo parneris galbūt galėtų sutikti derėtis dėl šio būsto pirkimo. Ši taktika praverčia bet kuriuo metu, tačiau veiksmingiausia ji vėlesniame derybų etape. Trečiosios šalies taktika sumažina varžybų įtampą tarp pirkėjo ir pardavėjo, pastato jį į prielankesnę poziciją pardavėjo atžvilgiu.