Vilkinimo ir sukrėtimo (pribloškimo) taktika

Ji taikoma derybose, kai pirkėjas atsitraukia „pergalvoti“ naujos pardavimo kainos (ar sąlygų) pasiūlymą, kuris jam buvo pateiktas. Pirkėjas turėtų užsiminti, kad jo atsakymas į naują kainos pasiūlymą galbūt bus teigiamas ir ko gero jis priims kitos pusės sąlygas. Nors pirkėjo užuomina yra aiški, jis neduoda jokių garantijų taip darysiąs. Kitąkart susitikęs su pardavėju pirkėjas akivaizdžiai nusivylęs atmeta kainą ar sąlygas, kurios jam buvo pasiūlytos, ir sumažina agento ar pardavėjo optimistiškus lūkesčius. Dabar jis vėl vilkina ir laukia kitos šalies bandymo išgelbėti situaciją. Pirkėjas šaltai ir ramiai pasako savo „galutinę“ kainą ir naujai suformuluoja sąlygas. Jeigu šioje situacijoje iš pardavėjo galima išgauti nuolaidų, tai greičiausiai ir išaiškės.