Pasirinkite objektų grupę

 

Kiekybinė ir kokybinė informacija susijusi su alternatyvomis
Kriterijai apibūdinantys alternatyvas*Matavimo vienetaiKriterijaus svoris (svertinis koeficientas)Palygintos alternatyvos
Galimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %
Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
AB „City Service“UAB „Corpus A“UAB “Yglė”
Darbų įkainiai+-0,368
(0%)
(0%)
7
(14,29%)
(5,1429%)
6
(33,33%)
(12%)
Patogumas+-0,048
(0%)
(0%)
7
(14,29%)
(0,5714%)
7
(14,29%)
(0,5714%)
Patirtis+-0,1610
(0%)
(0%)
10
(0%)
(0%)
8
(25%)
(4%)
Esami klientai+-0,1610
(0%)
(0%)
7
(42,86%)
(6,8571%)
4
(150%)
(24%)
Prižiūrimų patalpų plotas+-0,0410
(0%)
(0%)
7
(42,86%)
(1,7143%)
5
(100%)
(4%)
Kokybė+-0,1610
(0%)
(0%)
10
(0%)
(0%)
8
(25%)
(4%)
Visuomeninė veikla+-0,0810
(0%)
(0%)
8
(25%)
(2%)
4
(150%)
(12%)

*- Simbolis „+(-)“ parodo, kad didesnė (mažesnė) kriterijaus reikšmė atitinka didesnį reikšmingumą vartotojui (suinteresuotoms grupėms)

Top 3 objektų kriterijai, kurie turi didžiausią įtaką reitingui


AB „City Service“
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Darbų įkainiai0%0%
20%0%
30%0%


UAB „Corpus A“
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Esami klientai42,86%6,8571%
2Darbų įkainiai14,29%5,1429%
3Visuomeninė veikla25%2%


UAB “Yglė”
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Esami klientai150%24%
2Darbų įkainiai33,33%12%
3Visuomeninė veikla150%12%