Pasirinkite objektų grupę

 

Kiekybinė ir kokybinė informacija susijusi su alternatyvomis
Kriterijai apibūdinantys alternatyvas*Matavimo vienetaiKriterijaus svoris (svertinis koeficientas)Palygintos alternatyvos
Galimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %
Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
Mainstreaming climate change in school curriculumPromotion through print mediaPromotion through non-print mediaHousehold private practicesGreen market/businessesGovernment supportInternational cooperationInvestment into research and technology on climate change
Urgency+points3,679
(11,11%)
(0,8185%)
5
(100%)
(7,3665%)
9
(11,11%)
(0,8185%)
10
(0%)
(0%)
10
(0%)
(0%)
10
(0%)
(0%)
10
(0%)
(0%)
9
(11,11%)
(0,8185%)
Institutional Feasibility+points6,836
(50%)
(6,8547%)
7
(28,57%)
(3,917%)
9
(0%)
(0%)
6
(50%)
(6,8547%)
5
(80%)
(10,9675%)
7
(28,57%)
(3,917%)
6
(50%)
(6,8547%)
7
(28,57%)
(3,917%)
Consistency+points6,339
(11,11%)
(1,4117%)
5
(100%)
(12,7057%)
4
(150%)
(19,0586%)
5
(100%)
(12,7057%)
3
(233,33%)
(29,6467%)
10
(0%)
(0%)
5
(100%)
(12,7057%)
8
(25%)
(3,1764%)
Efficiency+points7,335
(80%)
(11,7704%)
4
(125%)
(18,3912%)
8
(12,5%)
(1,8391%)
7
(28,57%)
(4,2037%)
7
(28,57%)
(4,2037%)
5
(80%)
(11,7704%)
5
(80%)
(11,7704%)
9
(0%)
(0%)
Low Cost-points78
(50%)
(7,0253%)
6
(33,33%)
(4,6835%)
8
(50%)
(7,0253%)
7
(42,86%)
(6,0217%)
4
(0%)
(0%)
6
(33,33%)
(4,6835%)
5
(20%)
(2,8101%)
4
(0%)
(0%)
Age and Gender Sensitivity-points47
(42,86%)
(3,441%)
7
(42,86%)
(3,441%)
10
(60%)
(4,8173%)
4
(0%)
(0%)
7
(42,86%)
(3,441%)
7
(42,86%)
(3,441%)
5
(20%)
(1,6058%)
6
(33,33%)
(2,6763%)
Equity based on Economic Status-points4,335
(0%)
(0%)
7
(28,57%)
(2,4832%)
7
(28,57%)
(2,4832%)
8
(37,5%)
(3,2592%)
8
(37,5%)
(3,2592%)
7
(28,57%)
(2,4832%)
6
(16,67%)
(1,4485%)
5
(0%)
(0%)
Equity based on Geographic Location-points5,336
(33,33%)
(3,5662%)
8
(50%)
(5,3493%)
4
(0%)
(0%)
8
(50%)
(5,3493%)
8
(50%)
(5,3493%)
9
(55,56%)
(5,9436%)
5
(20%)
(2,1397%)
6
(33,33%)
(3,5662%)
Ethical and Religious Acceptability+points510
(0%)
(0%)
7
(42,86%)
(4,3012%)
7
(42,86%)
(4,3012%)
7
(42,86%)
(4,3012%)
9
(11,11%)
(1,1151%)
7
(42,86%)
(4,3012%)
8
(25%)
(2,509%)
8
(25%)
(2,509%)

*- Simbolis „+(-)“ parodo, kad didesnė (mažesnė) kriterijaus reikšmė atitinka didesnį reikšmingumą vartotojui (suinteresuotoms grupėms)

Top 3 objektų kriterijai, kurie turi didžiausią įtaką reitingui


Mainstreaming climate change in school curriculum
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Efficiency80%11,7704%
2Low Cost50%7,0253%
3Institutional Feasibility50%6,8547%


Promotion through print media
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Efficiency125%18,3912%
2Consistency100%12,7057%
3Urgency100%7,3665%


Promotion through non-print media
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Consistency150%19,0586%
2Low Cost50%7,0253%
3Age and Gender Sensitivity60%4,8173%


Household private practices
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Consistency100%12,7057%
2Institutional Feasibility50%6,8547%
3Low Cost42,86%6,0217%


Green market/businesses
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Consistency233,33%29,6467%
2Institutional Feasibility80%10,9675%
3Equity based on Geographic Location50%5,3493%


Government support
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Efficiency80%11,7704%
2Equity based on Geographic Location55,56%5,9436%
3Low Cost33,33%4,6835%


International cooperation
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Consistency100%12,7057%
2Efficiency80%11,7704%
3Institutional Feasibility50%6,8547%


Investment into research and technology on climate change
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Institutional Feasibility28,57%3,917%
2Equity based on Geographic Location33,33%3,5662%
3Consistency25%3,1764%