Pasirinkite objektų grupę

 

Kiekybinė ir kokybinė informacija susijusi su alternatyvomis
Kriterijai apibūdinantys alternatyvas*Matavimo vienetaiKriterijaus svoris (svertinis koeficientas)Palygintos alternatyvos
Galimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %
Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
Ekologiškas maistasGreitas maistasPusgaminiaiMaistas kavinėse, restoranuoseNamuose pagamintas maistas
Kaina-LT0,330
(66,67%)
(20%)
10
(0%)
(0%)
10
(0%)
(0%)
20
(50%)
(15%)
30
(66,67%)
(20%)
Skonis+Balai0,24
(25%)
(5%)
2
(150%)
(30%)
3
(66,67%)
(13,3333%)
4
(25%)
(5%)
5
(0%)
(0%)
Poveikis sveikatai+Balai0,25
(0%)
(0%)
1
(400%)
(80%)
2
(150%)
(30%)
4
(25%)
(5%)
5
(0%)
(0%)
Sugaištas laikas-Balai0,25
(80%)
(16%)
1
(0%)
(0%)
2
(50%)
(10%)
4
(75%)
(15%)
5
(80%)
(16%)
Pasirinkimo galimybės+Balai0,14
(25%)
(2,5%)
2
(150%)
(15%)
3
(66,67%)
(6,6667%)
5
(0%)
(0%)
5
(0%)
(0%)

*- Simbolis „+(-)“ parodo, kad didesnė (mažesnė) kriterijaus reikšmė atitinka didesnį reikšmingumą vartotojui (suinteresuotoms grupėms)

Top 3 objektų kriterijai, kurie turi didžiausią įtaką reitingui


Ekologiškas maistas
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Kaina66,67%20%
2Sugaištas laikas80%16%
3Skonis25%5%


Greitas maistas
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Poveikis sveikatai400%80%
2Skonis150%30%
3Pasirinkimo galimybės150%15%


Pusgaminiai
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Poveikis sveikatai150%30%
2Skonis66,67%13,3333%
3Sugaištas laikas50%10%


Maistas kavinėse, restoranuose
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Kaina50%15%
2Sugaištas laikas75%15%
3Skonis25%5%


Namuose pagamintas maistas
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Kaina66,67%20%
2Sugaištas laikas80%16%
30%0%