Pasirinkite objektų grupę

 

Kiekybinė ir kokybinė informacija susijusi su alternatyvomis
Kriterijai apibūdinantys alternatyvas*Matavimo vienetaiKriterijaus svoris (svertinis koeficientas)Palygintos alternatyvos
Galimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %
Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
Pasitraukimo taktikaPatrauklios alternatyvos taktikaLyginamosios vertės taktikaTrečiosios šalies taktika"Nėra daugiau pinigų" taktika"Ar sutiktumėt parduoti už...?" taktikaVilkinimo ir sukrėtimo (pribloškimo) taktikaNetikėto aukciono derybų taktika
Siūloma pirkimo kaina yra paskutinė, už kurią būtų galima pirkti+balai0,149
(0%)
(0%)
7
(28,57%)
(0,5038%)
5
(80%)
(1,4106%)
5
(80%)
(1,4106%)
8
(12,5%)
(0,2204%)
7
(28,57%)
(0,5038%)
2
(350%)
(6,1713%)
3
(200%)
(3,5264%)
Galimybė vėliau pirkėjui susisiekti su pardavėju „iš smalsumo“ ar „tik pasiteirauti“+balai0,289
(0%)
(0%)
7
(28,57%)
(1,0076%)
5
(80%)
(2,8212%)
5
(80%)
(2,8212%)
7
(28,57%)
(1,0076%)
1
(800%)
(28,2116%)
1
(800%)
(28,2116%)
1
(800%)
(28,2116%)
Pirkėjas agentui ar pardavėjui pasako, kad jis matė kitą panašų namą, kuris jį labai sudomino+balai0,137
(28,57%)
(0,4678%)
9
(0%)
(0%)
7
(28,57%)
(0,4678%)
6
(50%)
(0,8186%)
1
(800%)
(13,0982%)
3
(200%)
(3,2746%)
1
(800%)
(13,0982%)
1
(800%)
(13,0982%)
Vertės ir kokybės santykis vyro požiūriu+balai0,185
(80%)
(1,8136%)
7
(28,57%)
(0,6477%)
9
(0%)
(0%)
3
(200%)
(4,534%)
1
(800%)
(18,136%)
3
(200%)
(4,534%)
5
(80%)
(1,8136%)
1
(800%)
(18,136%)
Vertės ir kokybės santykis žmonos požiūriu+balai0,177
(28,57%)
(0,6117%)
8
(12,5%)
(0,2676%)
7
(28,57%)
(0,6117%)
9
(0%)
(0%)
3
(200%)
(4,2821%)
3
(200%)
(4,2821%)
5
(80%)
(1,7128%)
1
(800%)
(17,1285%)
Pirkėjas neturi daugiau iš kur paimti pinigų+balai0,238
(12,5%)
(0,3621%)
7
(28,57%)
(0,8276%)
7
(28,57%)
(0,8276%)
1
(800%)
(23,1738%)
9
(0%)
(0%)
8
(12,5%)
(0,3621%)
5
(80%)
(2,3174%)
1
(800%)
(23,1738%)
Pirkėjas tiesiogiai, ne per NT agentą, pardavėjo paklausia: “Kokia yra žemiausia kaina, už kurią sutiktumėte parduoti?“+balai0,287
(28,57%)
(1,0076%)
8
(12,5%)
(0,4408%)
7
(28,57%)
(1,0076%)
5
(80%)
(2,8212%)
7
(28,57%)
(1,0076%)
9
(0%)
(0%)
3
(200%)
(7,0529%)
1
(800%)
(28,2116%)
Pirkėjas atsitraukia „pergalvoti“ naujos pardavimo kainos užsimindamas, kad galbūt sutiks pirkti už tą kainą+balai0,243
(200%)
(6,0453%)
5
(80%)
(2,4181%)
5
(80%)
(2,4181%)
8
(12,5%)
(0,3778%)
1
(800%)
(24,1814%)
4
(125%)
(3,7783%)
9
(0%)
(0%)
1
(800%)
(24,1814%)
Sekančio susitikimo metu pirkėjas atmeta kainą kuri jam buvo pasiūlyta ir vėl vilkina, laukdamas iš kitos pusės nuolaidų+balai0,148
(12,5%)
(0,2204%)
8
(12,5%)
(0,2204%)
2
(350%)
(6,1713%)
8
(12,5%)
(0,2204%)
3
(200%)
(3,5264%)
3
(200%)
(3,5264%)
9
(0%)
(0%)
1
(800%)
(14,1058%)
Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas+balai0,198
(12,5%)
(0,2991%)
1
(800%)
(19,1436%)
1
(800%)
(19,1436%)
1
(800%)
(19,1436%)
1
(800%)
(19,1436%)
7
(28,57%)
(0,6837%)
1
(800%)
(19,1436%)
9
(0%)
(0%)
Reikalingas laikotarpis-balai12
(50%)
(6,2972%)
2
(50%)
(6,2972%)
2
(50%)
(6,2972%)
7
(85,71%)
(10,7953%)
2
(50%)
(6,2972%)
1
(0%)
(0%)
9
(88,89%)
(11,1951%)
1
(0%)
(0%)
Nervinė įtampa-balai0,889
(77,78%)
(8,6202%)
2
(0%)
(0%)
4
(50%)
(5,5416%)
4
(50%)
(5,5416%)
5
(60%)
(6,6499%)
2
(0%)
(0%)
9
(77,78%)
(8,6202%)
6
(66,67%)
(7,3887%)
Ar daug informacijos reikia turėti pirkėjui-balai0,456
(16,67%)
(0,9446%)
9
(44,44%)
(2,5189%)
9
(44,44%)
(2,5189%)
6
(16,67%)
(0,9446%)
5
(0%)
(0%)
5
(0%)
(0%)
9
(44,44%)
(2,5189%)
8
(37,5%)
(2,1253%)
Informacijos patikimumas-balai0,424
(0%)
(0%)
9
(55,56%)
(2,9387%)
9
(55,56%)
(2,9387%)
5
(20%)
(1,0579%)
4
(0%)
(0%)
4
(0%)
(0%)
9
(55,56%)
(2,9387%)
9
(55,56%)
(2,9387%)
Baimė, kad kitas nupirks patinkantį butą-balai0,729
(55,56%)
(5,0378%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(1,8136%)
5
(20%)
(1,8136%)
7
(42,86%)
(3,8863%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(1,8136%)
9
(55,56%)
(5,0378%)
Baimė, kad pasikeis kaina-balai19
(55,56%)
(6,9969%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(2,5189%)
5
(20%)
(2,5189%)
7
(42,86%)
(5,3976%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(2,5189%)
7
(42,86%)
(5,3976%)
Nuovargis dėl ilgai užsitęsusios tinkamo būsto paieškos-balai0,232
(50%)
(1,4484%)
2
(50%)
(1,4484%)
2
(50%)
(1,4484%)
7
(85,71%)
(2,4829%)
2
(50%)
(1,4484%)
1
(0%)
(0%)
9
(88,89%)
(2,5749%)
1
(0%)
(0%)
Ar reikalinga pirkėjui patirtis-balai0,439
(55,56%)
(3,0087%)
4
(0%)
(0%)
7
(42,86%)
(2,321%)
6
(33,33%)
(1,8052%)
7
(42,86%)
(2,321%)
6
(33,33%)
(1,8052%)
9
(55,56%)
(3,0087%)
9
(55,56%)
(3,0087%)
Ar daug reikia pirkėjui derybinių sugebėjimų-balai0,389
(55,56%)
(2,6588%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(0,9572%)
6
(33,33%)
(1,5953%)
6
(33,33%)
(1,5953%)
7
(42,86%)
(2,0511%)
9
(55,56%)
(2,6588%)
6
(33,33%)
(1,5953%)
Balso analizė+balai0,457
(28,57%)
(1,6193%)
8
(12,5%)
(0,7084%)
9
(0%)
(0%)
7
(28,57%)
(1,6193%)
4
(125%)
(7,0844%)
8
(12,5%)
(0,7084%)
7
(28,57%)
(1,6193%)
3
(200%)
(11,335%)

*- Simbolis „+(-)“ parodo, kad didesnė (mažesnė) kriterijaus reikšmė atitinka didesnį reikšmingumą vartotojui (suinteresuotoms grupėms)

Top 3 objektų kriterijai, kurie turi didžiausią įtaką reitingui


Pasitraukimo taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Nervinė įtampa77,78%8,6202%
2Baimė, kad pasikeis kaina55,56%6,9969%
3Reikalingas laikotarpis50%6,2972%


Patrauklios alternatyvos taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas800%19,1436%
2Reikalingas laikotarpis50%6,2972%
3Informacijos patikimumas55,56%2,9387%


Lyginamosios vertės taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas800%19,1436%
2Reikalingas laikotarpis50%6,2972%
3Sekančio susitikimo metu pirkėjas atmeta kainą kuri jam buvo pasiūlyta ir vėl vilkina, laukdamas iš kitos pusės nuolaidų350%6,1713%


Trečiosios šalies taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Pirkėjas neturi daugiau iš kur paimti pinigų800%23,1738%
2Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas800%19,1436%
3Reikalingas laikotarpis85,71%10,7953%


"Nėra daugiau pinigų" taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Pirkėjas atsitraukia „pergalvoti“ naujos pardavimo kainos užsimindamas, kad galbūt sutiks pirkti už tą kainą800%24,1814%
2Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas800%19,1436%
3Vertės ir kokybės santykis vyro požiūriu800%18,136%


"Ar sutiktumėt parduoti už...?" taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Galimybė vėliau pirkėjui susisiekti su pardavėju „iš smalsumo“ ar „tik pasiteirauti“800%28,2116%
2Vertės ir kokybės santykis vyro požiūriu200%4,534%
3Vertės ir kokybės santykis žmonos požiūriu200%4,2821%


Vilkinimo ir sukrėtimo (pribloškimo) taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Galimybė vėliau pirkėjui susisiekti su pardavėju „iš smalsumo“ ar „tik pasiteirauti“800%28,2116%
2Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas800%19,1436%
3Pirkėjas agentui ar pardavėjui pasako, kad jis matė kitą panašų namą, kuris jį labai sudomino800%13,0982%


Netikėto aukciono derybų taktika
VietaKriterijai apibūdinantys alternatyvasGalimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
1Galimybė vėliau pirkėjui susisiekti su pardavėju „iš smalsumo“ ar „tik pasiteirauti“800%28,2116%
2Pirkėjas tiesiogiai, ne per NT agentą, pardavėjo paklausia: “Kokia yra žemiausia kaina, už kurią sutiktumėte parduoti?“800%28,2116%
3Pirkėjas atsitraukia „pergalvoti“ naujos pardavimo kainos užsimindamas, kad galbūt sutiks pirkti už tą kainą800%24,1814%