Skaičiavimo laikas: 2.9440032

Pasirinkite objektų grupę  


Apie pasirinktą grupę
Normatyviniai dokumentai

Kokybinis ir kiekybinis alternatyvų aprašymas:

Kiekybinė ir kokybinė informacija susijusi su alternatyvomis
Kriterijai apibūdinantys alternatyvas*Matavimo vienetaiKriterijaus svoris (svertinis koeficientas)Palygintos alternatyvos
Pasitraukimo taktikaPatrauklios alternatyvos taktikaLyginamosios vertės taktikaTrečiosios šalies taktika"Nėra daugiau pinigų" taktika"Ar sutiktumėt parduoti už...?" taktikaVilkinimo ir sukrėtimo (pribloškimo) taktikaNetikėto aukciono derybų taktika
Siūloma pirkimo kaina yra paskutinė, už kurią būtų galima pirkti+balai0.1497558723
Galimybė vėliau pirkėjui susisiekti su pardavėju „iš smalsumo“ ar „tik pasiteirauti“+balai0.2897557111
Pirkėjas agentui ar pardavėjui pasako, kad jis matė kitą panašų namą, kuris jį labai sudomino+balai0.1379761311
Vertės ir kokybės santykis vyro požiūriu+balai0.1857931351
Vertės ir kokybės santykis žmonos požiūriu+balai0.1778793351
Pirkėjas neturi daugiau iš kur paimti pinigų+balai0.2387719851
Pirkėjas tiesiogiai, ne per NT agentą, pardavėjo paklausia: “Kokia yra žemiausia kaina, už kurią sutiktumėte parduoti?“+balai0.2878757931
Pirkėjas atsitraukia „pergalvoti“ naujos pardavimo kainos užsimindamas, kad galbūt sutiks pirkti už tą kainą+balai0.2435581491
Sekančio susitikimo metu pirkėjas atmeta kainą kuri jam buvo pasiūlyta ir vėl vilkina, laukdamas iš kitos pusės nuolaidų+balai0.1488283391
Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas+balai0.1981111719
Reikalingas laikotarpis-balai122272191
Nervinė įtampa-balai0.8892445296
Ar daug informacijos reikia turėti pirkėjui-balai0.4569965598
Informacijos patikimumas-balai0.4249954499
Baimė, kad kitas nupirks patinkantį butą-balai0.7294557459
Baimė, kad pasikeis kaina-balai194557457
Nuovargis dėl ilgai užsitęsusios tinkamo būsto paieškos-balai0.2322272191
Ar reikalinga pirkėjui patirtis-balai0.4394767699
Ar daug reikia pirkėjui derybinių sugebėjimų-balai0.3894566796
Balso analizė+balai0.4578974873
*- Simbolis „+(-)“ parodo, kad didesnė (mažesnė) kriterijaus reikšmė atitinka didesnį reikšmingumą vartotojui (suinteresuotoms grupėms)

Kiekybinė ir kokybinė informacija susijusi su alternatyvomis
Kriterijai apibūdinantys alternatyvas*Matavimo vienetaiKriterijaus svoris (svertinis koeficientas)Palygintos alternatyvos
Galimybė pagerinti analizuojamą kriterijų %
Galimas alternatyvos rinkos vertės padidėjimas %, įtakojamas pirmiau padidėjusios kriterijaus vertės
Pasitraukimo taktikaPatrauklios alternatyvos taktikaLyginamosios vertės taktikaTrečiosios šalies taktika"Nėra daugiau pinigų" taktika"Ar sutiktumėt parduoti už...?" taktikaVilkinimo ir sukrėtimo (pribloškimo) taktikaNetikėto aukciono derybų taktika
Siūloma pirkimo kaina yra paskutinė, už kurią būtų galima pirkti+balai0.149
(0%)
(0%)
7
(28.57%)
(0.5038%)
5
(80%)
(1.4106%)
5
(80%)
(1.4106%)
8
(12.5%)
(0.2204%)
7
(28.57%)
(0.5038%)
2
(350%)
(6.1713%)
3
(200%)
(3.5264%)
Galimybė vėliau pirkėjui susisiekti su pardavėju „iš smalsumo“ ar „tik pasiteirauti“+balai0.289
(0%)
(0%)
7
(28.57%)
(1.0076%)
5
(80%)
(2.8212%)
5
(80%)
(2.8212%)
7
(28.57%)
(1.0076%)
1
(800%)
(28.2116%)
1
(800%)
(28.2116%)
1
(800%)
(28.2116%)
Pirkėjas agentui ar pardavėjui pasako, kad jis matė kitą panašų namą, kuris jį labai sudomino+balai0.137
(28.57%)
(0.4678%)
9
(0%)
(0%)
7
(28.57%)
(0.4678%)
6
(50%)
(0.8186%)
1
(800%)
(13.0982%)
3
(200%)
(3.2746%)
1
(800%)
(13.0982%)
1
(800%)
(13.0982%)
Vertės ir kokybės santykis vyro požiūriu+balai0.185
(80%)
(1.8136%)
7
(28.57%)
(0.6477%)
9
(0%)
(0%)
3
(200%)
(4.534%)
1
(800%)
(18.136%)
3
(200%)
(4.534%)
5
(80%)
(1.8136%)
1
(800%)
(18.136%)
Vertės ir kokybės santykis žmonos požiūriu+balai0.177
(28.57%)
(0.6117%)
8
(12.5%)
(0.2676%)
7
(28.57%)
(0.6117%)
9
(0%)
(0%)
3
(200%)
(4.2821%)
3
(200%)
(4.2821%)
5
(80%)
(1.7128%)
1
(800%)
(17.1285%)
Pirkėjas neturi daugiau iš kur paimti pinigų+balai0.238
(12.5%)
(0.3621%)
7
(28.57%)
(0.8276%)
7
(28.57%)
(0.8276%)
1
(800%)
(23.1738%)
9
(0%)
(0%)
8
(12.5%)
(0.3621%)
5
(80%)
(2.3174%)
1
(800%)
(23.1738%)
Pirkėjas tiesiogiai, ne per NT agentą, pardavėjo paklausia: “Kokia yra žemiausia kaina, už kurią sutiktumėte parduoti?“+balai0.287
(28.57%)
(1.0076%)
8
(12.5%)
(0.4408%)
7
(28.57%)
(1.0076%)
5
(80%)
(2.8212%)
7
(28.57%)
(1.0076%)
9
(0%)
(0%)
3
(200%)
(7.0529%)
1
(800%)
(28.2116%)
Pirkėjas atsitraukia „pergalvoti“ naujos pardavimo kainos užsimindamas, kad galbūt sutiks pirkti už tą kainą+balai0.243
(200%)
(6.0453%)
5
(80%)
(2.4181%)
5
(80%)
(2.4181%)
8
(12.5%)
(0.3778%)
1
(800%)
(24.1814%)
4
(125%)
(3.7783%)
9
(0%)
(0%)
1
(800%)
(24.1814%)
Sekančio susitikimo metu pirkėjas atmeta kainą kuri jam buvo pasiūlyta ir vėl vilkina, laukdamas iš kitos pusės nuolaidų+balai0.148
(12.5%)
(0.2204%)
8
(12.5%)
(0.2204%)
2
(350%)
(6.1713%)
8
(12.5%)
(0.2204%)
3
(200%)
(3.5264%)
3
(200%)
(3.5264%)
9
(0%)
(0%)
1
(800%)
(14.1058%)
Netikėtas nuosavybės pardavimo aukcionas+balai0.198
(12.5%)
(0.2991%)
1
(800%)
(19.1436%)
1
(800%)
(19.1436%)
1
(800%)
(19.1436%)
1
(800%)
(19.1436%)
7
(28.57%)
(0.6837%)
1
(800%)
(19.1436%)
9
(0%)
(0%)
Reikalingas laikotarpis-balai12
(50%)
(6.2972%)
2
(50%)
(6.2972%)
2
(50%)
(6.2972%)
7
(85.71%)
(10.7953%)
2
(50%)
(6.2972%)
1
(0%)
(0%)
9
(88.89%)
(11.1951%)
1
(0%)
(0%)
Nervinė įtampa-balai0.889
(77.78%)
(8.6202%)
2
(0%)
(0%)
4
(50%)
(5.5416%)
4
(50%)
(5.5416%)
5
(60%)
(6.6499%)
2
(0%)
(0%)
9
(77.78%)
(8.6202%)
6
(66.67%)
(7.3887%)
Ar daug informacijos reikia turėti pirkėjui-balai0.456
(16.67%)
(0.9446%)
9
(44.44%)
(2.5189%)
9
(44.44%)
(2.5189%)
6
(16.67%)
(0.9446%)
5
(0%)
(0%)
5
(0%)
(0%)
9
(44.44%)
(2.5189%)
8
(37.5%)
(2.1253%)
Informacijos patikimumas-balai0.424
(0%)
(0%)
9
(55.56%)
(2.9387%)
9
(55.56%)
(2.9387%)
5
(20%)
(1.0579%)
4
(0%)
(0%)
4
(0%)
(0%)
9
(55.56%)
(2.9387%)
9
(55.56%)
(2.9387%)
Baimė, kad kitas nupirks patinkantį butą-balai0.729
(55.56%)
(5.0378%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(1.8136%)
5
(20%)
(1.8136%)
7
(42.86%)
(3.8863%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(1.8136%)
9
(55.56%)
(5.0378%)
Baimė, kad pasikeis kaina-balai19
(55.56%)
(6.9969%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(2.5189%)
5
(20%)
(2.5189%)
7
(42.86%)
(5.3976%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(2.5189%)
7
(42.86%)
(5.3976%)
Nuovargis dėl ilgai užsitęsusios tinkamo būsto paieškos-balai0.232
(50%)
(1.4484%)
2
(50%)
(1.4484%)
2
(50%)
(1.4484%)
7
(85.71%)
(2.4829%)
2
(50%)
(1.4484%)
1
(0%)
(0%)
9
(88.89%)
(2.5749%)
1
(0%)
(0%)
Ar reikalinga pirkėjui patirtis-balai0.439
(55.56%)
(3.0087%)
4
(0%)
(0%)
7
(42.86%)
(2.321%)
6
(33.33%)
(1.8052%)
7
(42.86%)
(2.321%)
6
(33.33%)
(1.8052%)
9
(55.56%)
(3.0087%)
9
(55.56%)
(3.0087%)
Ar daug reikia pirkėjui derybinių sugebėjimų-balai0.389
(55.56%)
(2.6588%)
4
(0%)
(0%)
5
(20%)
(0.9572%)
6
(33.33%)
(1.5953%)
6
(33.33%)
(1.5953%)
7
(42.86%)
(2.0511%)
9
(55.56%)
(2.6588%)
6
(33.33%)
(1.5953%)
Balso analizė+balai0.457
(28.57%)
(1.6193%)
8
(12.5%)
(0.7084%)
9
(0%)
(0%)
7
(28.57%)
(1.6193%)
4
(125%)
(7.0844%)
8
(12.5%)
(0.7084%)
7
(28.57%)
(1.6193%)
3
(200%)
(11.335%)
*- Simbolis „+(-)“ parodo, kad didesnė (mažesnė) kriterijaus reikšmė atitinka didesnį reikšmingumą vartotojui (suinteresuotoms grupėms)